Lite paus.

Hejsan - Inlägg 601.


Som ni märkt har mina inlägg lyst med sin frånvaro och detta beror helt på att jag har haft tidsbrist, mina dagar har varit fulla av saker att göra och det ser ut att forsätta så lite till. Men jag ska försöka att blogga så mycket jag kan, eftersom jag tycker om det och gärna delar med mig av de olika sakerna som sker i våra liv.
Idag har vi varit iväg på kubenbaddet, och jag har solat! Helt underbart var det att ligga i den stek
heta solen och bara njuta. Saga sov i vagnen, tryggt skyddad från den värsta värmen och verkade må gott.
Becka och hennes vän Sofia badade för fullt och busade på med några tokiga pojkar som jagade dem runt, runt!

Igår var vi ut på Birsta mest hela dagen, och shoppade lite.
Jag tror att det var första gången som vi var där, jag, Carina & becka utan att stressa det minsta.
Vi hann kika på det vi skulle kika på i lugn och ro innan vi
till slut for hem och åt en underbar middag ute i solskenet.
Och just det ja! På morgonen flyttade min favoritvalp.. Hans nya ägare, en helt underbar och mysig familj från Skellefteå kom och hämtade honom på morgonen och det var lite, lite jobbigt.. Men han kommer att få det så jädra bra med dem!


Jaxx, min favorit utav tösen 3 valpar.

Ja, vad mer?
Imorgon ska jag ner på stan och nu ska jag anmäla hundar till Alfta utställningen!


Hörs när vi hörs!
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0