Less.

Hejsan - Inlägg 584.


Jag är sjuuuukt less på min design. Den är trist och tråkig, eftersom jag vant mig för mycket vid den.
Sketatrist.. Förhoppningsvis så har min duktiga designer Dessan tid att göra en ny :)
Egentligen är det bara headern jag vill ha en ny utav, det är den som känns lite småtråkig.
Jag skulle vilja ha en ny bild på Saga, och på mig.
Nu har vi ju en del andra fina så det är inget problem. Skulle också vilja ha nya bilder på the dogs, och så måste Zach läggas till! Han är ju hemma nu, min vackra vackra prins.
Jag ska lite snabbt själv, slänga ihop en header till min hundblogg. Bara så att den är fin tills dess att någon(kanske Dessan) har tid att göra en riktigt :)
Ja, mer då? Jag har inte så mycket att skriva känner jag.
Öhh.. JO! På lördag, så skulle jag vilja efterlysa en vän!
Jag blir ensam hemma med hundarna eftersom resten av mina roomisar far till Uppsala och jag känner att jag INTE har lust att sitta här som ett spån alldeles själv hela dagen.. Det räcker med att jag gör det nästan jämt endå så.
Så om någon vän, eller släkting eller vad ni nu är har lite tid över på lördag så skulle jag vilja sno den, och er!



Höres!
//Anna

Kommentarer
Postat av: felicia - livet utan min mamma.

hej! :)

just nu har jag min första frågestund på bloggen. titta gärna in och ställ en fråga. :) den håller på tills på söndag.

kram, felicia. :)

2010-06-16 @ 20:19:20
URL: http://filiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0