Huslig.

Hey - Inlägg 581.

Idag har jag varit extremt huslig och hurtig.
Jag har varit ute och gått i ca 1 1/2 timme i spöregn, nerför stenbackar och smala stigar.. Med barnvagnen!
Vid ett tillfälle fick vi faktiskt bära ner vagnen tillsammans, jag och Carina.
Men skam den som ger sig!

Ut skulle vi och ut gick vi :)
Vi tog med alla dogsen, förutom valparna såklart och traskade iväg trots regnet.
Och gissa hur blöta vi var när vi kom hem?!
Vi var blöta enda in på skinnet och hundarna lika så, förutom kineserna då som hade täcken.
Zach hade till en början kläder på sig, men han sprang bara av sig dem så ja, det fick vara.

Sedan här på eftermidagen har jag bakat, först rulltårtebotten som vi hade till en tårta, en kladdkaka, chokladkakor och syltkakor! Så idag har jag varit otroligt huslig!
Jätteduktigt av mig, eller hur?

Äsch, nu är jag trött och lite smått less så jag ska sluta att skriva nu.


Puss på er!
//Anna

Kommentarer
Postat av: Din älskling

Jag är så imponerad av dig hjärtat! Pusspusspuss

2010-06-13 @ 22:26:57
URL: http://smartare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0