Godmorgon.. Fast för längesedan!

Hello - Inlägg 595.


Sitter och käkar kladdkaka till frukost, och är riktigt riktigt trött.
Jag har varit vaken i många många timmar, varav en största delen av dem har jag spenderat i sängen med Saga för att försöka få henne att somna om. Det är ju bara för tidigt att kliva upp vid fem!
Menmen, hon somnade en snabbis runt åtta och har sedan dess varit vaken.
Nu har hon ätit lite frukost nr 2 och verkar rätt så nöjd, och till min glädje TRÖTT!

Så vi tänkte nog gå och ta en lunchlur tillsammans, jag brukar annars passa på att fixa lite här hemma när hon sover, men idag har jag redan fixat med disken och plockat undan medan Saga käkade frulle så nu är det fritt fram att vila lite. Känner att det behövs efter att jag sovit lite dåligt inatt och som ni redan vet, vaknat vid fem.

Carina for vid 5 imorse, jag vann en biljett åt henne på tradera för fem kronor!
Så det blev en billig resa ner till Stockholm iaf, sedan får vi ju såklart ser hur det blir med hemresan.
Antingen så åker hon med Robin(hennes 19-årige son) eller så får jag kanske lov att tradera hem en till biljett!
Vi får helt enkelt se. Hon kommer antagligen hem tidigt på midsommaraftonsmorgon.
Vi ska iaf fira midsommar ute på Skatan, där det dukas till midsommarbuffé och en massa annat skoj!
Det ska bli riktigt mysigt, och jag hoppas på riktigt fint väder så att man slipper springa runt och frysa hela lååånga dagen. Om man fryser blir man lätt lite sur, och det är ju aldrig roligt!
Jaja, nu ska jag gå och vila men jag kommer tillbaks senare idag med ett aningen djupare inlägg.


Over and Out
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0