En ny blogg?

Hejsan - Inlägg 581.


Om man skulle ta och göra en ny blogg?
VA?! 

Ja, alltså. En blogg åt hundarna, en som är kopplad till hemsidan och min kennel.
Där jag kan skriva om det senaste nytt med dem, och allt det som komma skall i framtiden.
Tanken har slagit mig ett flertal gånger, och nu ska jag nog göra verklighet av tanken.
En ny blogg ska födas, och där ska hundlivet skrivas ner.
Men då har jag också en annan fundering, och den lydder som sådan.
Ska jag då ta bort en del av hundsnacket här?

Vad tycker ni?
Eller ska jag fortsätta som förut, med lite hundsnack här också?
Vi får se hur det bli, och ni får gärna tycka till!

Aja, ska ta mig tid och skapa den där bloggen nu då!
Adressen dit ramlart in senare :)


Puss på er!
//Anna

Kommentarer
Postat av: Din älskling!

Ja du, frågan som dyker upp är väl om den här bloggen då förlorar en del av sin charm och den nya bloggen kommer att bli rent fackmannamässig? Vad tror du? Hundarna är ju ändå en del av dig, ditt liv, så varför inte ha kvar en del av hundpratet och gå djupare in på de, under just hundbloggen. Vad tror du om det hjärtat? Kommit på ett namn då? Pusspusspuss

2010-06-14 @ 14:54:07
URL: http://smartare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0