En måndag.

Hejsan - Inlägg 586.

Idag är det en måndag precis som alla andra måndagar.
Vi sitter som vanligt och käkar lite frukost, jag och min fina unge.
Hon vägrar som vanligt att käka en "normal" frukost och ville för dagen ha potatis, rödspätta och morötter.
I vanliga fall vill hon helst ha lasange eller spagetthi och köttfärssås till frulle.
Men idag dög alltså potatis med fisk.
Jag är så glad att hon äter riktigt igen! För när hon var sjuk så åt hon knappt alls, och det är väl elt normalt men inte ett dugg roligt! Hon är ju en liten unge också, så jag är väldigt mån om att hon äter riktigt och ordentligt.
Jag kikar på nästan alla dessa ungar som finns runt omkring oss och slås av hur liten Saga är.. Hon är inte sådär superknubbig som resten av barnen är, eller inte heller sådär lång. Men ja.. Inga klagomål från BVC har vi fått så jag antar att hon är alldeles normal endå :)
Världens finaste skitunge är hon iallefall!



Saga, sommaren 2010.



Puss på er!
//Anna

Kommentarer
Postat av: Din älskling!

Den bilden måste vara bland de finaste du har på henne. Har du räknat hur många du har numera? Skönt att hon äter igen, även om hon har sina speciella måltidskrav. Haha! Att hon är liten spelar väl ingen roll så länge som hon är frisk!

2010-06-21 @ 10:39:00
URL: http://smartare.blogg.se/
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

Söt hon är :)

Molly är inte heller sådär jätte knubbig... Men har inte fått några klagomål :) Hon går ju efter sin egna lilla kurva :D <3

2010-06-21 @ 16:34:55
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0