Varmt värre!

Hello - Inlägg 603.


Idag är det strålande väder!
Vi har riktigt riktigt varmt, och jag funderar på att gå ut i solen och sola mig lite.
Att sitta inne en sån här dag är ju helt fel, och jag får ju nästan skämmas!
Men jag har inte riktigt hunnit ut ännu.. Var bara ut förut med dogesen på morgonpromenad och redan då, vid 8 var det på riktigt varmt! Så jag kan bara tänka mig hur det är nu :)

Igår var vi med Sagas pappa, vi hade trevligt och Saga lekte på medan vi tvättade hans bil.
Sedan for vi hem till honom och så visade Saga att hon kunde krypa och ställa sig upp med stöd.
Jag tror att pappa var en aning stolt :)

Säga vad man vill om oss och det vi hade, men en vacker underbar unge har vi iaf skapat!

Idag ska jag förutom att sola, gå ner på stan och köpa leggins till Sagan, de har jättefina på h&m för bara 30 kr!
Så ja, snart gör vi oss redo för stan och solning.

Vi, mina läsare höres nog i kväll :)


Krams
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0