The Ark <3

Hejsan - Inlägg 607.


Japp, imorgon är det dags!
Nu har jag väntat i två långa år. Sist så gjorde de en spelning Sverige, och till min stora lycka så valde de att spela i Sundsvall. Sedan har jag, och alla andra trogna fans fått vänta, vi har väntat och väntat.
Och nu! Nu är det dags!
The Ark spelar på gatufesten, och jag intar min vanliga plats.
Längst fram på vänster sida, för 5:e året.

Jag har längtat sedan nyheten om att de skulle komma i år nådde mig!
Wohooo! Så imorgon, klockan 24:00 hittar ni mig, längst fram vid stora scenen på gatufesten i Sundsvall.
Antagligen skriker jag som så många andra: The Ark, The Ark, The Ark..

Usch, vad jag längtar!




Krams
//Anna

Kommentarer
Postat av: Din älskling!

Åh, vad jag är glad för din skull hjärtat! Det är du värd! Pusspuss

2010-07-08 @ 22:34:40
URL: http://smartare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0