Värmen?

Hejsan - Inlägg 614.


Värmen tar totalt jävla kål på mig.. Jag mår konstant illa av den, och kan knappt gå ut, för då får jag svårt att andas.
Nej, jag gillar faktiskt värmen, men iår var den tuff att handskas med..
Sitter just nu inne, när alla andra sitter ute och gottar sig i solen. Jag klarar inte av den mera!
Var med Sophia på stan tidigare idag, och höll på att dö.. Det är så varmt när man vistas rakt i solen, och jag får huvudvärk av det. Och jo, små svimmningskänslor.. Nej, uscha!
Nej, så jag tråkar på inne jag..

Vi käkade förövrigt på stan. De har ju stängt vårat Subway, så bestämde oss för att testa det nya stället som öppnat där istället. det skulle typ vara liknande, men ja, såna där mackor och så. Men seriöst?
Det var inte i närhetwen av Subway! Inte alls, och jag är klart besviken.. Vart ska nu vi vegisar gå och äta ågonting snabbt och gott? Jag menar, McDonalds har ju knappast någonting gott att erbjuda oss, och MAX är ju ingen höjdare direkt.. Nej, nu blir det svårt. Vi får väl alltid gå på dyra coffee house istället. Det är jättegott där, men en aning dyrt.. Aja, nog om det. Vi kommer iaf inte att återvända till vad det nu heter, det som ligger där Subway låg..

Nu ska Sagan sova lite, så vi får höras senare!

Kommentarer
Postat av: hannah

Hej!!



Skulle du vilja vara snäll att besöka min blogg.

Just nu har jag månadens blogg.

Läs mer här

http://hannisas.blogg.se/2010/july/manandes-lankar.html



Kram // Hannah

2010-07-14 @ 19:05:29
URL: http://hannisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0