Sinnes!

Hejsan - Inlägg 604.


Ligger ute i solen med datorn, Saga sover i vagnen i skuggan och jag bara njuter!
Det är helt sinnesjukt varmt, och jag håller nästan på att svettas ihjäl här i värmen.
Men skam den som ger sig, brun tänker jag bli och ända sättet är ju att vistas (i måttliga mängder) i solen!
Var ute bra länge igår, och jag tycker att jag har börjat få till en snygg bränna :)
Kanske är man fjantig som håller på så här, men det är ju så snyggt att vara brun, och jag är ingen solariumfantast direkt.. Nej, jag blir hellre brun av solen.
Så alltså, jag sitter ute mest hela tiden.

Lyssnar på bra musik, och njuter av att det äntligen är riktig sommar!

Igår var vi ner på stan och shoppade lite, Saga fick 3 nya tights så nu har hon alla färgerna av en viss sorts tights som de har på H&M, och så fick hon en ny, superfin solhatt från Lindex. Själv så köpte jag min favoritlotion :)
Så lite pengar gjorde jag av med igår, pengar som jag får ångest av att jag spenderar eftersom jag vill spara till gatufesten och The Ark.. Men ja, jag kommer att ha råd! Jag är bara penganojig..
Som de flesta andra kanske.. Pengar  är ett jävla sattyg!

Ja, nä. Nu vet jag inte längre vad jag ska skriva, så ni får nöja er med detta tråkiga inlägg tills vidare..


Puss!
//Anna

Kommentarer
Postat av: Annika

du har tur som kan bli brun, jag blir typ bara pytte pytte-lite brun :P

2010-07-03 @ 21:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0