Sinnes!

Hello - Inlägg 635.


Är så sinnes trött, och tänker genast gå och lägga mig.
Fattar inte ens vad jag gör uppe.. Antar att det bara är ren dumhet.
Tog precis lite kvällsfika, mumsiga kardemumma skorpor och så lite thé till. Enkelt, och faktiskt rätt så fettsnålt, tror jag :) Har ju en liten plan om att jag ska gå ner lite i vikt, och nej! Jag tycker inte att jag är tjock eller så, utan det handlar om att jag har en målvikt som jag vill nå. Har jobbat ett tag med att försöka nå dit, men så blev jag gravid och då blev det ju svårt.. Men nu så, nu är ju ungen ute sedan snart 10 månader tillbaka och jag kan börja jobba!
Har bara 4 kilo kvar till målvikten.. Endast 4 kilo, det blir inte så svårt bara man tänker på vad man äter och rör på sig lagomt. Så ja. Snart är jag där, vid mitt mål!

Det här inlägget skulle inte handla om min vikt utan om hur trött jag är! Haha, så nu säger jag godnatt!

Höres i möra.

Kommentarer
Postat av: Annika

Godnatt och sov gott! :) Du är fin som du är ^^

2010-07-28 @ 00:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0