Shoppat med dåligt samvete.

Hejsan - Inlägg 610.


Vi for iväg till Birsta med Sagas pappa Andreas.
Det var faktiskt ganska roligt och jag är glad att vi for, och att jag nästan helt kunde lämna mitt dåliga humör hemma. Vi gick direkt in på h&m och jag kikade runt en massa, hittat massvis med saker som jag tyckte om men eftersom jag är fattig så ville jag inte köpa någonting. Andreas tvingade på mig en massa saker att prova, och sedan en massa saker som han promt skulle köpa åt mig.. Och fan!
Jag får så sjukt dåligt samvete när någon vill ge mig någonting. Det känns jätteolustigt, och jag fick riktigt hemska känslor när vi stod i kön till kassan.. Men ja, jag är ju såklart sjukt tacksam eftersom jag har så lite kläder, och gärna vill ha mer men, ja. Jag känner mig så dum!
Jag fick iaf 2 st oversized tröjor, med Hello Kitty tryck på, en gul och en grå.
Båda inhandlade på barnavdelningen och de kostade 50 kr, så det var ju egentligen inte så farligt.. Värre var det med sminket han visst tyckte att jag minsann skulle ha.. Det gick loss på ca 230 spänn.. För två ynka sminksaker.
Menmen, jag har tackat och tackat, så nu ska jag sluta ha dåligt samvete och bara vara glad istället!

Provade ett par jeans, som var så sinnessjukt snygga!
Men tyvärr så fanns de bara i storlek 29, och det mina vänner är för stort.. På tok för stort.
Aja, nog om det.

Jag ska sluta att skriva nu, för jag har inget att skriva om.

Puss och hej!
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0