Ser ni?

Hejsan - Inlägg 612.

Ser ni?
Va?

Det har väl aldrig varit så snyggt här tidigare!
Snackade lite igår med min vän, och bloggdesigner Dessan. Vi bestämde då att hon skulle börja fixa med min blogg, styla upp den lite och att hon fick helt fria händer. Och så nu, när jag bara skulle kika på fb en snabbis så var hon inloggad och bad mig kika in på min blogg. Självklart gjorde jag det och möttes av det här!
Så jädra snyggt är det, så jääääädra snyggt!

Och lite skoj är det ju att jag inte ens pratat om på senaste tiden att vi skull designa om här!
Så det blev en liten överraskning åt både mig och er :)

Stort tack till underbara Dessan som slitit hårt för att få det såhär fint här!
Du är underbar(och jo, det är du även om du inte designar min blogg, haha!)!

Kommentarer
Postat av: Brian Brian Csaszar

Shit, så snyggt! Wow! Grattis!

2010-07-13 @ 10:14:09
URL: http://smartare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0