Saga diggar Kent.

HejHopp - Inlägg 624.


Min störtsköna dotter diggar Kent.
Hon sitter och gungar med i musiken och viftar glatt på sina händer då jag slår på musiken, och det spelar egentligen ingen roll vilken låt med dem det är jag spelar bara det är Kent. Fast hon har en favorit, en låt som är på i redan de första tonerna och det är Socker. Den låten börjar hon dansa av redan när de allra första tonerna hörs ur datorn.
Självklart är jag stolt över henne fantastiska musiksmak och man kan ju bara hoppas att det håller i sig!
Skulle dö om hon börjar lyssna på sånt där jävla dunka-dunka när hon är 13.. Alltså, ni vet sån där musik som inte är musik utan bara en massa musik som dunkar, i samma takt om och om igen. Ni vet sån musik där de i tv-reklamen för den har halvnakna tjejer som ålar runt på marken och försöker se förföriska ut.. Sån musik.
Finns det något värre?

Jo, kanske Mange Schmidt.. Värre än så blir det nog inte.
"ni har hört den förut så ni bah visslar med mig bah.."
Dör hellre än att lyssna på honom. Uscha, man skäms ju för fasiken.

Nej, nog om dålig musik!

För er som inte hört Sagas favoritlåt så finns den att höra här under :)




Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0