Platsen där Saga befinner sig nu.

Hej - Inlägg 632.


Platsen där Saga befinner sig nu är bara helt underbar.
Precis där hon är nu i livet är det bara underbart, hon lär sig nya saker hela tiden, hon mest bara skrattar och ler. Hon älskar att mysa och kommer ofta själv och vill kramas, hon liksom smyger upp bredvid mig och lägger sig kind emot kind med ett stort busigt leende på läpparna. Hon verkar så nöjd så nöjd med livet och hittar på nya bus varje dag. Samtidigt som hon fortfarande är väldigt fast vid mig så börjar hon ge sig av på egna små äventyr i huset, och på gräsmattan då vi är ute. Det är hela tiden någonting roligt på gång i hennes lilla värld och alla de leenden jag får uppleva är värd alla tidiga mornar, nätter då hon håller mig vaken
och att alltid behöva finnas till hands.
Det finns ingenting bättre än att vara mamma, det förgyller mitt liv och gör att varje dag, trots motgångar så älskar jag mitt liv. Att bli mamma är det bästa beslutet jag tagit, och jag ångrar mig inte.


En bild från den bästa dagen i mitt liv.
En dag fylld av smärta, men ändå den dagen då jag varit som lyckligast.



Puss

Kommentarer
Postat av: Brim Brian

Aw bara kärlek! Lycka till med allting! Och som jag sa, ingen är bättre mamma än du!

2010-07-26 @ 23:02:17
URL: http://smartare.blogg.se/
Postat av: Annika

Saga har en bra mamma :)



Det var en söt unge med sin mamma på cafét igår och köpte glass, kanske 2-3 år... Hon var såå söt! :) Fick mig att längta lite efter en egen hah.

2010-07-27 @ 16:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0