Of we go!

Hejsan - Inlägg 626.


Sitter och dricker mitt morgonkaffe, samtidigt som jag kikar lite på facebook och blogggar.
Saga leker med hundarna, eller var det tvärtom?
Nej, hon sitter vid dem på golvet, med en leksak och säger iiihadadaaaa & buuuh!
De nosar lite på henne och funderar nog vart det gick fel på den ovanligt lilla människan.
I mitt knä ligger Space, eller Vinnar-Space som han nu så fint kallas av mig :)
Han verkar extra gosig idag, och jag tycker att det är helmysigt med en gokille som inte vill något hellre än att kramas. Space, förlåt! Vinnar-Space, är som en bebis, han är så gosig och försynt, han liksom smyger sig upp i famnen på en och kelar in sig. Det är extremt gulligt och mysigt!

Nej, nu ska vi ta och sticka iväg. Vi ska plocka upp Sophia, och sedan ska vi fara med Saga till Norra för att kika på djuren, sedan tar vi kanske hundarna till någon mysig plats där de kan leka lösa och ha det gott i det vackra vädret.
Så ja, ha en bra dag och glöm nu inte att berätta för mig vilka ni är!

Jag uppmanar alla läsare att lämna en liten kommentar med erat namn, kanske ålder och eventuell bloggadress/hemsideadress. Det tar ca 1 minut av erat liv, och bara genom att läsa detta inlägg har ni ju gett mig 1 minut redan, så varför inte ge 2? SNÄLLA?
Gör min dag nu då, jag vill ha fullt med kommentarer å jag loggar in i eftermiddag :)


Puss


Kommentarer
Postat av: Brim Brian

Se till att ha en underbar dag! Hälsa Sophia. Kram på er alla! Go in peace! :)

2010-07-24 @ 10:03:52
URL: http://smartare.blogg.se/
Postat av: Annika

Hoppas du har en bra dag! :) Kram

2010-07-24 @ 11:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0