Kvällen.

Hejsan - Inlägg 611.



Sitter i köket hos Danne, jag har varit hemma hos Andreas en sväng och hämtat lite saker åt honom.
Han ska sova här med oss, eller ja. Med Saga är det väl mest. De har träffats jättemycket på senaste tiden, och nu så känner hon igen honom, och han kan ta hand om henne på riktigt. Det är riktigt, riktigt skönt.
Det känns bra.
Men iaf, det var inte det jag skulle säga.
Jag har verkligen skiftat i humör idag, gått från att vara irriterad, ledsen, glad, arg m.m.
Det har varit en omvälvande dag, men en bra dag. Det har hänt en del under de senaste dagarna och självklart så sätter det sig, självklart så blir man omskakad. Jag vet inte, jag känner mig tom fast ändå inte.
Uscha, för att vara förvirrad och konstig.
Nej, vi ska väl gå och sova antar jag.
Over And Out
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0