Jepsons Plektrum.

Hejsan - Inlägg 608.


Jag säger bara en sak - Jepsons plektrum.
Igår kväll, strax innan The Ark avslutade sin spelning så började de kasta ut saker.
Leri kastade sitt armband, som jag nästan nästan fångade, men en lång kille var, ja längre än mig och högg det.
Sedan kastade Jepson sitt lilla, oranga plektrum som jag fångade.
Ja, jag fångade det verkligen!

Jag som sitter på kanske världens dåligaste bollsinne, lyckades fånga ett yttepytte litet plektrum med en hand.
Självklart var lyckan total då Jepson är min favorit (förutom Ola) och jag skulle kunna döda för vad som helst som är hans. Och dessutom så var den signad, så nu har jag Jesons plektrum, med autograf.
Tänker såklart rama in den, och alltid ha den kvar som ett minne av ännu en underbar spelning som rörde mig till tårar vid ett flertal tillfällen.




Mannen, vars plektrum nu finns i min ägo.


Over And Out
//Anna



Kommentarer
Postat av: Brian Brian Csaszar

Hehe, så himla coolt! Rama in det!

2010-07-10 @ 12:05:53
URL: http://smartare.blogg.se/
Postat av: 18 år och Mamma till Benjamin!

Oh älskade vän!

Skulle bara säga att jag saknar dig, så sjukt mkt! :(



Kramar! <3

2010-07-10 @ 17:01:51
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0