I don't know all the right things to do.

Hello - Inlägg 616.


Sitter och funderar en aning, jag har velat lite fram och tillbaka.
Slås av både det ena och det andra, och blir åter ställd med en hel del funderingar.
Jag vet inte riktigt åt vilket håll ajg ska gå, eller vilket håll som är bäst.

Vad är bäst för mig? Vad mår jag bäst av att göra?
Kan man lita på dem man vill lita på?

Det är stora frågor som jag söker svar på och jag hoppas verkligen att jag finner svaret inom en snar framtid.
Jag hoppas till och med att jag finner svar idag.


Hade samma funderingar sommaren 2008, som jag har nu sommaren 2010.

Kommentarer
Postat av: Brim Brian

Dina svar kommer, ska du få se! :) Kram

2010-07-15 @ 13:27:49
URL: http://smartare.blogg.se/
Postat av: Brim Brian

Citerar: "maybe she wasn’t perfect, but she was damn close". Stämmer så fint in på dig! :) <3

2010-07-15 @ 13:30:39
URL: http://smartare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0