Hatar't!

Hej - Inlägg 648.


Hatar att vårat internet ska muppa hela tiden, och det är jämt då jag ska läsa bloggar(!), fattar inte alls varför.. Har du, datorn någonting emot att jag läser bloggar? Det verkar så..
Aja, jag och datorn får kanske gå i parterapi och reda ut detta för jag tycker att det är trist och att det skapar onödiga spänningar oss emellan. Eller vad tycker du datorn?
Är det för att jag bara kallar dig datorn?
Vill du ha ett namn? Eller skyller du ifrån dig på modemet?

Okej, jag ska döpa dig! Men faktiskt.. Jag vill ju att det blir ett bra namn!
Vet ju inte ens om du är en tjej eller kille, liksom! Hur enkelt är det då att döpa dig?
Någon som vet hur man bestämmer kön på sin dator? Någon, datanörd kanske?
Ingen? Hepp.. Då får det bli en Kim, för det är unisex.
Datorn, du heter nu Kim!

Får ju hoppas att det duger, annrs får jag väl döpa modemet också..

Slutflummat, höres senare!


Kommentarer
Postat av: Ceralia

Schizo - vad är det? ;)



Sv: Vilken underbar inställning! Fast visst måste det ha varit en rätt stor omställning ändå? Hade du kenneln redan innan bebisen kom? :)



Nu kanske det bara är jag som är blind, men tänkte lägga till dig på Bloglovin' men hittar ingen knapp, har du det? (Om det är tillfällig blindhet så ber jag om ursäkt!)

2010-07-31 @ 15:18:22
URL: http://ceralia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0