Han tog sig ett bad!

Hejsan - Inlägg 619.


Saga sitter på golvet, parkerad vid hundarnas vattenskål med en leksak i handen.
Hennes senaste nöje är att doppa leksaken i vattnet, rycka upp den och se när vattnet rinner av den.
Idag är leksaken en dinosarie, imorgon kan det vara en toarulle..
Saken är bara den att det inte är fullt lika roligt att doppa en toarulle, eftersom den löses upp i vattnet och efter ett tag inte längre går att fiska upp. Men Saga verkar ha lika roligt ändå!
Igår spenderade vi större delen av dagen på stan med Linda, jag letade efter ett par nya skor men hittade inga som jag ville ha.. Innan skojakten började så käkade vi lunch nedanför GA-Kyrkan på en filt i skuggan av ett träd. Vi hade varit och handlat lite fika på hemköp och bestämde oss för att det skulle vara mysigt att äta ute istället för att gå på ett fik. Saga tyckte att det var jättemysigt och hon satt lugnt mest hela tiden och åt det som bjöds.

Efter att vi åkt hem från stan så traskade vi hem till Linda och åt middag, och kikade på lite film.
Sedan for vi hem till Danne, och jag var helt slut! Men så känner jag mig lite småsjuk också, så det är väl inte konstigt.. Jag har haft lite ont i kroppen de senaste dagarna, och känt mig lite vissen. Jag hoppas verkligen att det ger med sig snart, för det är rätt så jobbigt att gå runt och vara lite halvkrasslig.

Nej, nu är det dags för Sag att ta en liten lunchlur, men om lusten faller på så skriver jag senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0