Gott & Blandat!

Hej Igen - Inlägg 649.


Skriver igen, för jag har inget bättre för mig.
Idag blir det nog Birsta, tänkte höra med Sophia om hon vill bli med eftersom det inte blev något med vårat gemensamma stadsbesök. Det vore skoj! Det är alltid skoj att vara med Sophia för vi är så roliga, hehe.
Så ja, jag ska ringa henne några gånger till, för den lilla jäkeln svarar mig inte!
Muppilur..

Ja, och sen då?
Sitter och lyssnar på min otroligt bra-iga spelista på spotify.
Den innehåller en massa bra artister såsom, Kent, Jason Mraz, The All-American Rejects, Something Corporate & Plain White T's. Allihopa riktigt grymma!
Tänkte nog fylla på listan med lite fler favoriter, som Lars Winnerbäck, Melissa Horn och The Ark.
Då blir det toppen!

För er som vill lyssna på min lista - Annas <3


Ska göra mig klar för Birsta nu, men vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0