Godnatt, snart!

Hej - Inlägg 647.


Snart säger jag godnatt!
Inte riktigt ännu men snart så, ska bara sitta kvar lite till här och sedan så..
Vet inte riktigt vad det är jag ska göra här, men ja. Jag vill inte sova riktigt ännu.
Idag har jag gjort.. Typ inget, suttit här, varit med Saga och fixat i ordning Tindra.
Har rakat henne, och badad henne, och slutligen smörjt henne så nu ser hon ut som den championen hon är :)
Hat iaf anmält till utställning idag, en inoffare i Hudik. Dit tar jag med mig Milton och Prinsessa, och så ska jag ställa en nakentik åt Carina. Sedan så helgen innan far jag till Eskilstuna med Space och ställer honom på en internationell utställning, och hoppas på finfina reslutat! Sedan så ska jag ställa Space på Högbo/Sndsvikens utställning, och jag vill ju såklart att det går bra där med! Jag hoppas mycket på min lille nakenkille, han är bra och förtjänar jättebra resultat! Min snygging <3



Ja, och inatt avslutas omröstningen om veckans blogg hos Madicken.
Det ska bli spännande att se hur det har gått, även om jag känner mig rätt så övertygad om att jag inte vunnit så hoppas jag att jag fått många röster ändå, och att jag inte kommer sist.. Det vore ju lite trist, hehe.
Men det gör jag inte va?
Eller?

Vi får se, jag tycker om mina läsare ändå!


Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Sv; Ja , helt underbart är det :) Tack så mycket ! :D

2010-07-31 @ 00:15:52
URL: http://emiigull.blogg.se/
Postat av: Ceralia

Fantastisk blogg! Läste "Ny läsare"-avsnittet och du har verkligen att göra. Du verkar vara en stark kvinna :)



Sv: Tack så mycket!:) Har den själv i stl 34, men tror det var den sista i den storleken så hade tur ^^ Provade en 36, men det var skillnad i storlek alltså.



Har du för dig idag då? Hoppas du fått sova ut ;)

2010-07-31 @ 11:10:03
URL: http://ceralia.blogg.se/
Postat av: Liza

aaw vilken hund :)

2010-07-31 @ 21:40:28
URL: http://lizafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0