Fångad

Hejsan - Inlägg 623.



Jag skrev en lång text här, som jag raderade eftersom jag tror att det kan misstolkas och få folk att tro en massa saker och börja bli upprörda eller oroligt. Så jag raderade den. Den försvann och jag minns den knappt.
Den kom bara i stunden, och det enda som finns kvar av den är titeln på detta inlägg.

Fångad.
Ibland är man fångad, fångad av livet som virvlar runt och gör sig påmint.
Livet som ständigt tar oss framåt och som aldrig tillåter oss att bara stanna upp. Vi tillåts knappt att ta luft innan nästa skede i livet börjar. Varje skede i livet som vi är så beroende av, varje skede som vi lär oss av.
Jag är nu fångad i ett mellanting, jag vet inte vart jag är påväg eller ens vart jag vill vara på väg.
Jag hinner inte andas innan livet ger mig nya utmaningar och kanske är det meningen, kanske ska det vara så.
Kanske är det så för att man ska börja agera, och inte fastna där mitt i sitt fångenskap.


Lyssnar på Kent och bara njuter i varje ton, varje ord, varje hjärtslag som slår i takt med musiken.
Här, där jag är nu trivs jag bäst. Och kanske är det därför jag också är den jag är.


Kent – Längtan skala 3:1






Over And Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0