Dold sida?

Hej - Inlägg 649.


Sitter och tar igen mig efter några intensiva timmar på Birsta, men blir så trött av att vara där!
Både jag och Sophia var helt färdiga när vi väl bestämde oss för att åka hem.
Vi käkade iaf ute på Birsta, det blev Taco Bar som är helt underbart för vegetarianer, eftersom alla deras maträtter går att få som vegetariskt! Helt underbart!
Sedan gick vi runt i alla affärer, jag testade 3 klänningar på H&M, men de föll mig inte riktigt i smaken så ingen följde med hem, tyvärr. Testade en rosa skitsnygg klänning, som tyvärr bara fanns kvar i storlek 34, och det var lite för litet.. Hade iaf velat ha den i 36 eller 38. Menmen, det fanns inte så vad göra?
Jag får leta vidare helt enkelt, nog kommer jag att hitta "rätt" klänning. Sedan så testade vi en massa skor, och jag hittade som vanligt en hel drös med skor som jag vill ha, men inte kan köpa.. Suckelisuck!
Kanske kanske, blir det ett par skor längtre fram i nästa vecka, men inte nu. Det hanns inte med.

Sådär, nog om Birsta!
Sitter och har Tv:n på, samtidigt som jag skriver här och småkikar på friidrotts-EM. Och just där har ni en dold sida. Jag älskar friidrott! Verkligen älskar, det är spännnande och det är nog den sport jag helst kikar på. Ser helst då löpsporterna, och hoppgrenarna. De är så spännande!
Så imorgon när det är damernas höjdfinal, och herrarnas längdfinal kommer jag att sitta bänkad, och vara alldeles exalterad eftersom jag älskar dessa två grenar! Sådär har ni en dold sida av Anna - Jag älskar friidrott!


Nu ska jag snart lägga Saga men vi höres!

Kommentarer
Postat av: Brim Brian

Jag är mäkta imponerad! :)

2010-07-31 @ 22:41:57
URL: http://smartare.blogg.se/
Postat av: Dessan - Mitt liv som 18åring tillsammans med en 46åring! Bloggdesign, photoshop m.m

Haha ja, han var duktig! Men det gick bättre för mig på asfalten. Styltorna fastnade ju i gräsmattan, haha :D

2010-08-01 @ 12:09:38
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för tipset ;)

Allt bra idag då?

2010-08-01 @ 14:02:32
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0