Det känns som om..

Hejsan - Inlägg 617.

... Mina senaste inlägg är på tok för korta?
Jag skriver bara några ynka rader och till och med jag tycker att de är ganska trista.
Kanske borde man låta bli att skriva då det är så? Vad vet jag. Maybe.
Fast jag gillar ju att skriva! Så näe, jag kommr att forsätta skriva dessa korta inlägg.

Jo, så till ett tips!
Fast ni har väl alla hört den, en helt sjukt bra låt som florerar runt nu.
Låtens namn är "Need You Now" och artisten(artisterna) heter Lady Antebellum.
Låten är iaf sinnessjukt bra!

Lägger in den här, tror jag.. Fast lovar ni att lyssna då?
Tror inte det! Hahah, men lova nudå!
När jag faktiskt anstränger mig och lägger in en video?





Lyssna nu då!



Kommentarer
Postat av: Brim Brian

Jo, du är så duktig på att skriva, klart du ska fortsätta skriva, om än lite.



Det är en sjukt vacker låt! Texten, shit alltså!

Jag letade upp de på Spotify:



http://open.spotify.com/user/brcsas/playlist/14YuoUQJzsI3BLwIQOIw8y



GLÖM INTE! Jag finns ALLTID för dig! <3

2010-07-15 @ 19:55:34
URL: http://smartare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0