Det gick åt skogen...

Hejsan - Inlägg 640.

Hej, mina vänner.

Jag vyssade henne, jag pussade henne, jag kramade henne, jag bar henne, jag pratade med henne och till slut så ammade jag henne.. Efter att jag hållit på ja, vet inte hur länge så tog det stopp för den här ensamstående mamman. Jag gjorde det som jag inte skulle göra.
Men det är bara att ge det ett nytt försök idag, och idag har jag en bra plan. En riktigt bra plan!

Vi ska vara med Sagas pappa idag, och då tänkte jag att han ska få passa henne några timmar mitt på dagen, så kan jag sova lite och på så vis samla kraft tills inatt. Smart va?
Jag lovar att allt detta skulle vara enklare om ungen tog napp, eller åtminstonde vällingflaska.. Men nu är det ju som det är! Fast, jag ska faktiskt testa välling igen, nu kanske det går i, eftersom gröt går i nu helt plötsligt menar jag.. Då kanske hon har ändrat uppfattning om välling med.

Äsch, nu ska jag leka med min dotter, höres senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0