Det är så att man blir galen!

Hej - Inlägg 613.



Man slutar aldrig att förvånas över vissa personers dumhet!
Jag blir bara så jävla less och uppretad.. Ni som läser har ingen aning om vad jag skriver om, och eftersom det är familjeangelägenheter så kan jag just nu inte skriva ut vad som händer men jag lovar att jag är arg!
Det är så jävla sjukt.

Att ens orka hålla på så här? Att hon ens ids, bara för att jävlas, bara för att hon vill ha full kontroll och uppmärksamhet. Fy fan!

Äsch, nu slutar jag att spy ut en massa strunt!

Vi höres när mitt humör är bättre.

Kommentarer
Postat av: Brim Brian

Stackars, hoppas det löser sig! Kram

2010-07-13 @ 11:53:16
URL: http://smartare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0