Converse?


Hej - Inlägg 634.



Sitter och letar efter dojjor åt min lilla dotter, och jag vill ju så gärna köpa ett par Converse till henne.
Men, i storlek 20 hittar jag bara rosa och svarta.. Och jag vill ju ha röda!
Men de röda jag hittar finns bara från storlek 21 och är dyrare.. Så vad ska jag göra?
Leta vidare? Ta de rosa, eller helt enkelt ge upp?

Vad tycker ni?


Eller vet ni vad? Ni behöver inte fundera för Rebecka sa precis att de blir ett par typ jeansfärgade.
Så då var det bestämt!

Höres senare!

Kommentarer
Postat av: Anna

Har du kollat Asos? De har röda, dock vet jag inte vilka storlekar som representerar 20. :P



2010-07-27 @ 19:30:27
URL: http://annathesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0