Bakom fasaden.

Hejsan - Inlägg 606.


Vet inte alls vad jag skulle skriva om, jag hade en idé men den liksom försvann, rann ut i sanden och finns inte kvar. Jag vet inte riktigt jag. Ibland är det konstigt..
Jag känner efter, och tänker en hel del nu för tiden. Jag undrar, funderar och tänker lite till.
Det finns så mycket som ska lösas, och som ska passa in. Det finns så mycket som ska kännas rätt.
Jag har en hel del förvirringar och en hel del tankar att reda ut.
Jag har haft det länge, men inte riktigt vetat om alla. Äsch, ni fattar noll!

Men kanske är det min mening. kanske är det så ibland.

Det jag iaf vet med säkerhet är att det finns väldigt mycket bakom fasaden.


Krams!
//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0