Funderingar

Hejsan - Inlägg 435.



Sitter här och sitter, har klickat runt en massa och tänkte att jag kanske skulle skriva ett litet inlägg till er! Har idag inte gjort så mycket, vi vaknade vid 9 och sedan efter att jag och Sagis pratat till typ 10 gick jag ut med dogsen. Därefter så gjorde jag kaffe och matade Saga. Ja, och sen ringde telefonen, jag pratade med Frida i nästan 1 och 1/2 timme.Under tiden så åt, sov och skrattade Sagis.. Och just det ja! Hon gnölade lite också när hon började tycka att jag var trist :)
Sedan tog jag hundarna på en till promenad, med Saga i vagnen. Saga somnade typ på en gång och har sedan sovit och sovit!  Hon sover fortfarande, och lär nog göra det i en liten stund till innan hon vaknar och vill ha maten :)
Så då, medan hon sover sitter jag här och fördriver tid.
Jag fick lite reflektioner på mitt tidigare inlägg som jag funderar på. Speciellt den första kommentaren jag fick.. Den om att det är så att jag behöver henne. Är det så?
Jo, självklart. Jag vet att jag älskar att vara med henne, jämt! Jag vill inte missa någonting utan bara njuter av att vara med henne, se henne le och skratta :) Och inte är det något fel med det.
Samtidigt så är det ju också så att det känns olustigt i mig vid tanken på att lämna bort henne, det känns elakt och som om hon inte ska känna sig riktigt trygg. Den dagen jag valde att behålla Sagis, den dagen gick jag också in i mammarollen, jag visste att mitt liv skulle se annorlunda ut och jag välkommnade det med öppna armar. Jag visste att mitt liv från och med då inte längre bara skulle handla om mig och som sagt, jag välkommande det.
Nu såhär 3 månader sedan hon föddes är jag otroligt lycklig över mitt beslut att behålla henne, jag är välsignad med det vackraste i världen och varje dag är underbar.
Äsch, jag vet inte om jag är konstig men jag är lycklig och mitt barn verkar nöjt.
Egentligen är väl det allt som spelar roll.




Vihörs när vi hörs
//Anna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0