Saknade Zach..

Hejsan - Inlägg 436.



Skrev i det tidigare inlägget om att jag pratat med Frida och det fick mig såklart att fundera på Zach, min lillprins. Och gud vad jag saknar honom! Det är nästan så att jag går i bitar, han finns i mina tankar varje dag och jag vill bara se hans söta ögon kika på mig med den där speciella blicken.. Men som det verkar så dröjer ett tag tills vi får ses igen. Frida har inga planer på att fara uppöver och jag ska inte neröver.. Vad skulle jag neröver och göra liksom? Äsch, det känns bara jobbigt! Det brukar inte gå såhär långt emellan våra träffar och han är ju en del av familjen. Men det är väl bara att stå ut, förr eller senare så får vi väl
träffas igen och då blir det väl bara ännu bättre!
 Hold on be strong heter det va?





Vi hörs när vi hörs
//Anna


Kommentarer
Postat av: Elin=) 17 år och mamma till Molly<3

Hejsan =)



Idag kom internet igång=D Så nu ska jag försöka blogga varje dag, hihi =)



Jaa, visst går det fort framåt... känns som igår när Molly kom ut och dom slängde upp henne på mitt bröst =) Känslan är ju så obeskrivlig <3



Vi var uppe och åkte snöskoter=) Eller Jocke, Tero och Lasse åkte skoter medans vi tjejer var på stan och så åkte vi pulka med Camilla och Teros son Rasmus =)

Det var jätte jobbigt att vara ifrån Molly så länge =O Försökte koppla av men längtade så mycket efter henne... Tror inte jag var redo att åka bort så länge ifrån henne redan nu =/ Hade vart mysigare om hon hade vart med oss där uppe... så nästa gång vi åker så ska hon med oss =D <3



Jag kommer nog också ha svårt för att lämna Molly på dagis... Eftersom det är så lite personal till så pass många barn, men den dagen är iaf inte nu =)



Kramar till er<3<3<3

2010-01-25 @ 17:23:32
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Graavid på 17 år

Hej gumman! Tack så mkt! :) Ja usch nu är det allt tungt, jaa snart så är min bebis här, gissa om jag längtar? :) Jag har gått upp 11 kilo (väger 85) men det känns helt okej faktiskt! :)



Massor med varma kramar!

2010-01-25 @ 19:43:04
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0