Med ångest..

Hejsan kära läsare - Inlägg 428.



Fy tusan vad jobbigt det varit nu! Jag har inte kunnat blogga och inte heller kunnat följa mina favoritbloggar, eftersom tillgången till internet lyst med sin frånvaro under en tid. Jag och Sagis spenderade nyårsafton med Carina, Robin och Beckis och där har vi ännu inte fått igång internet. Och, jag bara känner hur jobbigt det blir då jag inte uppdaterar här! Det liksom river i mig.. Och desto värre blir det då jag inte kan läsa mina favoritbloggar!
Nej fy tusan.. Men nu är jag tillbaka på allvar! Har inte planerat att flytta arslet härifrån på ett tag, utan kommer att befinna mig hos mina fina vänner Maria och Dessan.

Jag har just nu inte tillfälle att skriva ett superlångt inlägg, eftersom Saga sitter i "hoppehoppistolen" och snart blir missnöjd :) Men imöra, eller senare så är jag tillbaks med det senaste nytt!

Tack till er som hänger kvar trots mina dåliga uppdateringar :D






Vi hörs när vi hörs
//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0