Frånvaro.

Hejsan - Inlägg 432.



Klickar in för att säga att jag just nu inte har något internet hos Maria och Dessan, och lite längre fram så kommer jag inte heller att ha internet, då jag har hittat en lägenhet och där finns ännu inget internet.
Förhoppningsvis så får jag flytta in i månadskiftet!
Lägenheten ligger rätt så centralt i Sundsvall, det tar väl ca 3- 5 minuter att gå ner till själva stadskärnan :)
Det är en underbar 2:a, fräch och väldigt snyggt renoverad. Man kan säga att jag blev kär i den så fort jag kikade in genom dörren! Så snart har jag och Sagis vårt egna hem där vi kan börja bygga upp vårat liv tillsammans!

Just nu i skrivande stund är jag hos Sophia och vaktar Sigge medan de hjälper Vicky att flytta.
Här finns internet och jag skaförsöka att blogga lite när jag är här.

Men nu vill Saga äta, så ni får ha det så bra till nästa gång!




Vi hörs när vi hörs
//Anna


Kommentarer
Postat av: sandra

och jag är jätte dalig pa o lämna fotspar efter mig... =O Men sist jag skulle skriva sa skrev jag jätte langt o sen var allt borta da blev jag sur =p



Vad roligt att ni har fatt tag i en egen lägenhet! Jag hoppas ni komemr att trivas.



Kram fran mig



tänker pa dig

2010-01-20 @ 09:55:13
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0