En vanlig fredag.

Hejsan - Inlägg 433.

 

Sitter just nu hos Sophia, har varit här och passat Siggelusk och Falconetti :) Tror att jag kanske nämnde det i ett tidigare inlägg, men med mitt minne så minns jag inte om jag skrivit det eller inte!
Så just nu sitter jag här och skriver lite, satt alldeles nyss med Sagis på golvet och myste lite:)
Nu ligger goungen på golvet med rumpan bar och har snurrat runt till sidan för att kunna se tv:n.
Om hon får ligga kvar så tror jag snart att hon hamnar på mage, hehe! Och då finns en risk för sura miner!
I morse vaknade hon vid 8 och vägrade promt att somna om!
Jag försökte sådär lite pedagogist att förklara att vi skulle sova nu eftersom mamma var trött, men Saga verkade inte hålla med mig om att vi skulle sova utan hon var lika vaken som innan vårt samtal och det är bara att gilla läget, vissa dagar vill man ju helt enkelt inte ha sovmorgon!

Just nu så löper min lillprinsessa Jessie, så hon är hos Carina och jag har Spacie hos mig.
Vet inte om jag berättat om Space, men det är iaf en kinesisk nakenhund som ska flytta till mig när jag flyttar in i min nya lägenhet! Han är världens sötaste och snällaste lille kille och Sagis gillar honom skarpt!
Sedan på tal om hundar så har jag ju hittat en hane till Pirelli som jag skall ta en kull på till våren!
Min första kull i min egna kennel! Tänk vad häftigt :)
Så om någon därute går i valpköparplaner så får ni komma ihåg mig!!
Jag kommer ha underbara shelties till salu i sommar :)
Om ni är nyfiken på min kennel och mina hundar så kan ni klicka här!

Sedan vid den här tiden nästa år ska jag para Jessie, så då kommer det mera valpar :)



Nej, nu ska jag mata Saga men vi höres senare eller så!




Vi hörs när vi hörs
//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0