Raggar på Sidsjön?

Hejsan - Inlägg 447.



Hejsan, mina fina bloggläsare.. Typ alla 3!
Hehe, skämt åsido. Ibland är ni ju 4 ock så :)
Jaja, idag har jag varit i Sidsjön, eller heter det på Sidsjön? Äsch! Sidsjön var iaf stället som jag spenderade min förmiddag på. Och, tjaa. Man kan ju säga att det var givande! Träffade någon, och var till och med så fräck att jag gav denne någon mitt telefonnummer och bad någon att ringa mig :) Haha, helt jävla hysteriskt!
Ska kanske tilläga att jag ALDRIG tidigare träffat denna någon men att vi typ "klickade" om man nu kan säga så..
Fatta, att jag, den typ socialfobiska typ personen faktiskt gjorde något dylikt! Vart är världen på väg egentligen?

En aning knasigt, men me like!








Vi hörs när vi hörs
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0