På spänn!

Hejsan - Inlägg 459.



Somnade klockan 2 i natt, och sitter just nu på helspänn!
Ni vet det jag nämnde i mitt tidigare inlägg?
Det har nu gått ännu mera framåt och just nu befinner sig min fina vän på förlossningen!
Vi pratade fram till ca 10 i 2 i natt, då jag sedan var tvungen att sova. Jag loggade sedan in här vid 7 imorse och möttes av kommentaren att hennes vatten gått! Klickade in på hennes blogg, där hon hade srivit samma sak och därefter ca 45 minuter senare skrivit ett till inlägg och berättade att hon nu hade rejält ont och skulle fara upp till förlossningen! Så nu sitter jag här, och väntar på nyheter!
Tydligen så ska hennes syster uppdatera hos henne, men ännu finns ingen uppdatering och jag är såå nyfiken på hur det går för dem!

Jag hoppas att allt går finfint, och att det kanske till och med redan är en bebis här?
Hoppas :)
Sänder lite styrkekramar till henne och ska snällt sida vid datorn och vänta på uppdatering!



Vi hörs när vi hörs
//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0