Några ord innan läggdags.

Hejsan - Inlägg 440.



Kom för ca 1 halvtimme sedan in från en nervpressande promenad till ICA bersgatan.
Saga var helt ifrån sig i vagen och det slutade med att jag helt enkelt bar hem henne istället. Usch, jag klarar inte av när hon blir sådär ledsen.. Jag blir stressad, ledsen och upprörd. Hela mitt innanvände blir totalt KAOS!
Det är inte alls så att jag tycker att hon är jobbig eller så, nej jag bara hatar när hon är ledsen, för jag älskar henne så och vill inte att hon ska vara ledsen! Självklart så kommer hon ju att vara ledsen under fler stunder i sitt liv, men nu är hon ju så liten och när det blir sådär tokigt i vagnen som det blev nu, ja då känns det bara fel..
Så jag plockade helt enkelt upp både henne och åkpåsen och bar hem henne, väl hemma så sov hon ju såklart som en stock i sin mammas tryga famn och ligger fort farande och sover :)
Så jag känner att jag tog rätt beslut där borta vid ICA, för Sagis blev lugn och trygg och sover så söt!

Just nu har jag ätit lite glass med nougatsås, och druckit kaffe till. Jädrar vad smaskigt det var!
Lite vardagslyx sådär som man får ha när man har en bebis här hemma.



Saga ca 2 månader gammal, och väldigt nöjd!





Vi hörs när vi hörs
// Anna

Kommentarer
Postat av: Linda

Kanske har blivit något tok när du adressändrat så mycket. Men jag skickade till adressen i Njurunda för säkert två månader sedan nu så du kanske kan kolla upp det? Vore trist om det försvann liksom för det var en finfin grej däri.



Jadu, jag önskar vi kunde ses snart men jag har så jävla fullt upp med skolan nu så jag inte har tid att åka någonstans och inte fan skulle jag va trevlig att träffa heller. Sover, äter och går i skolan typ. Allt jag hinner med. Men tycker dock du ska följa med mig till Marocko ändå så vi kan ha massa tid tillsammans i ett vaaaarmt land :P

2010-02-10 @ 22:33:17
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Piinky

så söt =)



Kram

2010-02-11 @ 14:22:04
URL: http://piinkys.webblogg.se/
Postat av: Dessan - Bloggdesign, photoshop och en massa annat roligt

Hej! Vad roligt att du skrev. Naturligtvis ska vi hinna med det någonting, vi kan nog ta det någon helg eftersom jag har så lite tid över nu på veckodagarna men absolut, det kan jag! Ja, det går verkligen superbra på praktiken, jag är riktigt glad över hur bra det faktiskt går! Vi får höras vid någonting senare, kramar till er båda <3 Jag saknar Sagis :D Måste ju få se om hon blivit större sedan sist även om det inte var sådär superlänge sedan, men hon växer ju fort och är ju för tusan 4 månader nu. Gud vad tiden går fort! Än en gång, kram på er!

2010-02-12 @ 12:34:46
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0