Minnen!

Hejsan - Inlägg 546.


Satt ute på facebook, och klickade mig vidare till min profil. Och vad skådar jag?
Jo, minnen utan dess like! Jo, för jag hade nämligen bkivit taggad i en bild.
Vad bilden föreställer? Jo, mig när jag 2003 vinner hubertusjakten med min häst Blue Bird Twitter!
En bild som jag glömt fanns, men så snart jag såg den kom minnena tillbaka :)

Tänk, 2003.. 7 år sedan! Det är länge sedan det, riktigt länge sedan. Det är så länge sedan att jag knappt kan tänka mig att det har varit! Hehe, jaja. Nu ska ni iaf få se bilden :)


Året var 2003, och vi var vinnare!







Vi hörs när vi hörs
//Anna

Kommentarer
Postat av: Soppan

Naaw, Blue Birdan! <3 :D

2010-02-26 @ 18:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0