Kommer det en dag?

Hejsan - Inlägg 451.


Ligger här i sängen och funderar lite. Har märkt att jag lite smått börjat att söka efter potentiella partners, eller vad man ska kalla det. Jag ser potentiella pojk/flickvänner överallt och undrar nu därför om det är så att det faktiskt kommer en dag då man ledsnar på att vara själv?
Fast jag vet ju med mig själv att jag INTE vill ha något förhållande, för jag orkar fan inte med det just nu.. eller senare heller för den delen. Men så vad är det då jag vill åt? Blir man ibland lite närhetstörstande och längtar efter det man egentligen inte vill ha eller? Hur funkar det?
Eller är det i själva verket så att jag vill ha någon men inte orkar med allt dravel som följer med?
Jag vet inte alls jag.. Kanske vill jag bara ha någon som flaxar över hit på beställning, men som jag egentligen inte känner så mycket för att jag inte skulle bry mig om personen försvann? Så är det nog..

Jaja, nu ska jag sova men vi höres!




Vi hörs när vi hörs
//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0