Kennelsnack!

Hejsan - Inlägg 439.




Mina senaste dagar har varit fulla av hundsnack, jag har letat efter hanar till parningen som ska göras på Pirelli här i vår. Jag vet att jag redan hade hittat en hane åt henne, men efter noga övervägande har jag bestämt mig för att leta vidare. För jag vill ju ha precis rätt hane! Och tyvärr så är inte den hane jag redan hittat den rätte, iaf inte enligt stamtavlan. Så jag letar vidare! Och har redan hittat några lyckliga kandidater!
Har jag tur så får jag låna någon av dem :)

Till prinsessan har jag redan hittat en hane, en hane som jag bara måste få låna! Måste måste!!
Det spelar ingen roll hur mycket han kostar att låna eller hur jädra krångligt det blir att ta sig dit till honom.. Han ska bli min underbara flickas pojkvän :)

Sedan så börjar det hända lite oväntade saker! Vänta ni bara så ska ni få se..



Snyggaste Pirran som får äran att bli mamma till min första kull.







Vi hörs när vi hörs
// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0