Kaos.

Hejsan - Inlägg 449.



Sitter nu hemma och tänkte skriva ett inlägg. Jag är trött och har lite ont i kroppen, känner mig en aning överkörd. Anledningen till allt detta är SJ. Allt är Sj's fel, precis allt.. Bara för att de var 1 timme försenade in på stationen i Stockholm, och bara för att de senare blev ytterligare en timme försenad under resans gång så är jag lite halvsjuk. Stod och väntade i ca 1 timme på det förbaskade tåget, som inte verkade finnas någonstans. Inte ens personalen åp SJ visstevart tåget var eller vart på Stockholms station det skulle inkomma. När det väl inkom så drog resan ut på tiden, växelfel efter växelfel och vips så var vi 1 timme till försenade!
Vi skulle ha varit hemma klockan 22:00, men när vi anlände till Sundsvall var klockan 24:15.. Och Saga, hon hade nattat sig.. Gissa hur glad hon blev över att bli väckt och nerstoppad i vagnen? Inte glad alls kan jag berätta för er.. Menmen, jag var ju tvungen! Hem skulle hon ju. Så jag stoppade ner henne i vagnen, nerbäddad i åkpåsen och med min jacka över. Så jag gick hem utan jacka, en aning kallt kanske men det var ju bättre att jag frös än att Saga gjorde det.. Och allt detta tack vare SJ's otroligt dåliga organisationsförmåga!




Vi hörs när vi hörs
//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0