Just det!

Hejsan - Inlägg 442.



Hade igår kväll tänkt att blogga om hur mysigt vi hade det, men mitt telefonsamtal tog över så jag glömde helt ihåg att berätta om myskvällen! Iaf, igår fick vi med oss mat från BIM(Body In Motion) hem och så hyrde vi en film.
Jag åt en underbar vegetrisk foccacia, med ännu en underbar sallad vid sidan om. Carina åt detsamma som mig och Beckis åt en kycklingsallad som såg supergod ut! Till efterrätt åt vi björnbärspanacotta och drack såklart kaffe :)
Samtidigt såg vi klassikern "En fisk som heter Wanda" och hade så jädra roligt!

Och det bästa med allt är att maten från BIM är så himla bra, näringsriktig och fettsnål. Så man kan alltså äta underbart gott, utan att maten är förskräckligt fett eller sockrad! Underbart!
Ett tips alltså till Sundsvallsbor som tänker på vad ni äter men endå vill lyxa till det ibland - BIM i Sundsvall!




Vi hörs när vi hörs
//Anna

Kommentarer
Postat av: Graavid på 17 år

Hej gumman! :)

Haha ja nu börjar det allt närma sig slutdestinationen och jag tror jag håller på att bli galen av nervositet! Just nu ahr jag inte varit på humör för msn, har haft lite förvärkar känns det som, men nu är allt bra så ska försöka sitta så mycket som möjligt på msn! Såklart vi ska höras vid!



massor med kramar! :)

2010-02-13 @ 21:09:50
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0