Gammalt.

Hejsan - Inlägg 450.



Sitter här iall förvirring. Har typ flyttat in i min lägenhet, och ja det känns väl bra :)
Det enda som är störigt är att jag precis missat 2 samtal ifrån hyresvärden och jag är rädd att det är något fel.. Fan, vad det är jobigt att vara nojig! Blähää, ska ringa henne senare och höra vad det är.
Hoppas att hon bara ska ge någon info eller så. Jaja. Nog om det.
Sitter och pratar med Maria på MSN. Trevligt värre, hon är ju så rolig! Vi kommer så jädra bra överens nu för tiden, och det känns typ helt underbart! Så skönt! Har lovat att fara upp hälsa på henne något så det ser jag framemot, ska bara krya på mig lite först :)
Blev ju som sagt lite sjuk när jag fick stå och vänta på tåget och sedan när jag gick hem utan jacka.. Det var sådär halvsmart..

Aja, nu ska jag väl göra något bättre än att sitta och skriva en massa förvirrat strunt!



Vi hörs när vi hörs
//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0