Ett inlägg!

Hejsan - Inlägg 438.




Kikar in och ger er ett inlägg såhär i förbi farten. Tänkte skriva ett längre inlägg ikväll men tänkte att, ja vad tusan! Nu när jag endå sitter vid en dator så kan jag ju skriva lite :)
Idag har jag och Saga varit på BVC och vägt henne, nu väger hon 5550 gram och är 60,5 lång!
Så nu har hon gått upp ca 2,5 kilo sedan hon föddes! Det är inte illa det :)
Fast hon är ju endå liten, och det är så många som tjatar om hur liten hon är och faktiskt, det börjar bli smått påfrestande när alla bara tjatar och tjatar om hur liten hon är.. Precis som om det vore något fel på henne! Men så länge Saga är nöjd och glad och vår BVC-tant är nöjd med hennes viktuppgång så är jag nöjd. Saga är liten men naggande god!
Äsch, nu vankas det mat så vi får höras senare.
Ha det gott tills dess!





Vi hörs när vi hörs
//Anna

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är ju plutt också liksom så det går nog i arv :P



Kommer ALDRIG glömma när vi satt i ridhuset och mina ben nådde dubbelt så långt som dina. HAHAHAHAHAHA! Kortirockenbena! ;)



Btw, har du fått någpt paket? Börjar bli orolig att det kommit på villovägar.

2010-02-09 @ 14:18:15
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0