Ett Inlägg :)

Hejsan - Inlägg 444.




Tänkte ju att jag måste skriva ett inlägg, om min lilla vardag :)
Vad har jag gjort? Hmm, jo jag har mailat en hel del de senaste dagarna, har pratat en del i telefon, gått en del på stan, ätit en massa onyttigt och ja helt enkelt gjort som jag brukar.. Förutom den där mailgrejen förstås!
Jag brukar inte alltid maila en massa! Men nu när jag har så sjukt mycket hundplaner på gång och då krävs det en massa mailande. Jag har hittat en hel del intressant, och om det går som jag vill kommer allt info ut här inom en snar framtid :)
Igår så gick vi iaf på stan och kikade på utställningskläder :) Ja, ALLT handlar om hundar just nu känns det som, om hundar och Saga! Självklart så kretsar ju livet kring min underbara dotter :)
Föresten så har jag fått lite nya bilder på henne, från när vi var till fjälls. Tänkte att jag skulle bjuda på någon!

Orkar och hinner inte skriva mera nu, men jag lovar att återkomma i morgon, jag lovar yrt och heligt! Eller ännu bättre, jag kanske återkommer när Sagis har nattat sig :)
Aja, här kommer iaf lite bilder på Saga, ca 3 och 1/2 månad gammal.








Vi höres när vi höres
//Anna

Kommentarer
Postat av: Elin =) 17 år och mamma till Molly<3

SVAR: Tack så mycket:D Jaa, hon har blivit lite större : ) Nu väger hon 6375g och är 62cm lång :D Så hon växer fint efter sin kurva :D <3



Vilka sötis bilder på Saga: ) Vad lik hon är dig :)



TA hand om er

Puss och kram från oss <3

2010-02-17 @ 11:28:11
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: stina

vilka otroligt fina och stora ögon hon har :D

2010-02-17 @ 15:59:15
URL: http://stinanoe.blogg.se/
Postat av: Soppan

Yrt och heligt! :D

2010-02-17 @ 16:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0