Drar till fjälls!

Hejsan - Inlägg 446.



Drar till fjälls, eller njaaa. Jag drar till Sidsjöbacken :) Min underbara "lillasyster" har friluftsdag och självklart så ska jag närvara, då den lilla sötnosen Beckis önskar så :) I eftermiddag så ska jag käka middag i trevligt sällskap, och sedan så får vi se om det blir en tripp till Sagas farmor. Sagas pappa fyller år idag och tydligen så ville de att jag och Sagis skulle komma upp.. Så vi får väl se, kanske far vi dit en sväng. Sagas pappa skulle ringa oss senare så vi får väl se vad som händer :)
Nej, nu har jag bråttom! Men vi höres!



Vi hörs när vi hörs
//Anna

Kommentarer
Postat av: Elin =) 17 år och mamma till Molly<3

SVAR: ja det det är tråkigt att amningen inte funkar... Finns ju dom stunder då det tar lite längre tid att fixa iordning maten, och då kanske den blir för varm också... Då finns det en liten Mollybus som blir lite arg:P hahah! Men hon äter gröt och lite annan mat:P Plus att hon har börjat med kex nu, så det kan man ge om hon blir alldeles för arg för att maten tar sån tid:P Jag tror hon fått tempramentet från mig:P HOn är nästan alltid glad, men när hon väl blir arg då j*vlar haha:)



Vad bra att din lillastönos växer som hon ska:) Såmysigt att se hur dom små liven växer och utvecklas med tiden :)

Vad heter din kennel då? har du någon hemsida som jag kan kolla in på :)?



Kramar <3

2010-02-19 @ 14:20:34
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Graavid på 17 år

Hej gumman!

Jag hoppas det kommer gå bra, jag är ännu mer nervös nu! Ännu har inte någon bebis kollat fram, men jag hoppas att det händr snarat! hoppas du har det bra gumman!



Masso med kramar! :)

2010-02-20 @ 14:04:58
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0