Dags att natta?

Hello - Inlägg 453.


Sitter i sängen och ska natta, Sagis sover sedan länge och det är dags för mig att följa goungens exempel.
Tänkte bara skriva ett inlägg först, men tycks bara fastna på msn och Facebook hela tiden! Så det tar sin lilla tid att få ihop ett vettigt inlägg.. Menmen, bättre sent än aldrig! Jag är total jädra besatt av facebook, och är typ ständigt inloggad.. Funderar starkt på att bli medlem i gruppen "Vi som är rädda för att få ett liv om vi avslutar medlemskapet på facebook" och det säger väl en del kanske! Äsch,  jag orkar inte blogga, ligger för oskönt för att kunna skriva som folk men ja ni vet..


Vi hörs när vi hörs
//Anna


Kommentarer
Postat av: Annika

Haha jag är också beroende av facebook! inte bra.. :P förresten vad har du för msn?

Kram

2010-02-25 @ 16:02:07
Postat av: Graavid på 17 år

Hej gumman!

nej här har det inte kommit någon bebis ännu, men gud så nervös jag är, gumman jag vet inte vart jag ska ta vägen mer, ibland nu under nervositeten vill jag bara lägga mig under ett täcke och inte komma ut på länge, haha ja så nerövs är jag! Jag läängtar meeed!! Ska försöka lägga ut en bild på magen så ni hinner se innan bebisen kommer!



Massor med kramar! :)

2010-02-25 @ 17:32:14
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0