Trött som tusan var jag igår!

Hejsan!

Det blev inga fler inlägg igår, inte ens de där inläggen jag ska skriva varje dag eftersom jag inte orkade när jag kom hem, som var runt 7 på kvällen. Saga blev lite krasslig och det tog flera timmar innan hon somnade riktigt och inte ens då sov hon riktigt bra eftersom hon var täppt i näsan och lite varm. Min gofisan blir ju lätt lite krasslig av att vara på dagis, där det är fullt av bakterier! Jag hoppas att hon kryar på sig snabbt och att hon kan gå på dagis nästan vecka igen, så att hon inte missar så mycket dagis. Igår hade jag en jättemysig dag med Carina, vi satt på morgonen efter att jag lämnat Saga på dagis och pratade om allt och inget, därefter for vi till Beckis skola där vi fick äta lunch, och sedan for vi hem till Carina igen och pysslade lite med hundarna.
Sedan hämtade jag Saga och gick tillbaka till Carina och sedan när Beckis kom hem så hjälpte jag henne att göral ite ischoklad! Vi käkade middag där, och sedan blev det dags att åka hem med en trött Saga.

Nu ska jag snart lägga Saga, så att hon får vila lite innan det är dags att äta middag.
Medan hon sover, så ska jag försöka skriva del 2 & 3 av min lilla "nyårskalender" :)

Så, vi höres senare!

Bye!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du skrev aldrig hur det gick med jycken :D

2010-12-04 @ 14:10:19
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0