Massa inlägg att skriiiiiva!!

Hejsan!


HAr en massa såna däe följetongs inlägg att skriva, jag tänkte kicka
igång idag med dem. Ska se om jag hinner med alla :)
Vi har varit sjuka här och jag har inte orkat att starta datorn förrän nu!
Börjar bli less på att bli sjuk.. Saga smittar mig efter att hon själv blivit smittad på dagis, så vi är sjuka ofta just nu.
Antar att hon snart kommer att vänja sig vid alla dagisbaciller och slutar att vara sjuk varannan var tredje vecka.
Hoppas hoppas!

Ja, jag återkommer snart!
Nu ska jag käka och sedan lägga Saga, sedan blir det inlägg!


Bye!

Kommentarer
Postat av: Charloth

Urk alla värkar vara sjuka!

Dagisbasiller är värst har jag hört då är man sjuk i början väldigt mycket.

Jobbigt!



Blir underbarat med inlägg!



Krya på er puss!

2010-12-08 @ 20:59:39
URL: http://sleepingangels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0